Gott nytt 2010

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!
En aning försenat haha..
 Hoppas alla haft en underbar jul och ett galet nyår!

Julen var hur mysig som helst, massa mat, härliga människor och lugn, precis som det ska vara. Fick massa fint i julklapp och började nytt jobb precis efter julhelgen. Ni hittar mig numer på salong Sachajuan på sturegatan, och nej jag klipper inte utan jobbar som receptionst, vilket är väldigt kul.

Nyårskvällen började med middag i Bromma, Bob Marley mansion. God mat, de närmaste flickorna plus lite killar, sedan bar det av hem till Malin. Vi firade tolvslaget i kylan med grym utsikt över hela stan, champagne över hela oss och kärlek i luften.



Jag, Camilla & Nina


Angie, Malin & Linn


Linn & jag


Angie, Nina, Vicky & Anna


Anna, Camilla & Vicky


Nina & jag


Jannike & Isabelle


Efterrätterna!!


Malin & Angelie


Linn & Anna


Jag & Jannike


Girls


Coco





Mys


Malin & Chrille


Angie, jag, Malin & Jossan

Nu har jag precis varit och tränat och svurit över att alla tar med gymmet i sina nyårslöften för det gör att jag måste köa.. Inte okej!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Cattie<3

Fett fin design, ere du som har gjort den ?:)

2010-05-04 @ 18:43:26
URL: http://sandrafenty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0