Träning och porr

Det har varit jobb för min del både idag och igår och nu har jag precis kommit hem från gymmet. Förresten måste jag bara berätta en rolig sak som hände efter att jag hade varit och tränat i måndags.. Jag och mami stod i köket och skulle laga mat och så kollade jag ut och fick syn på grannens TV. Jag är alltid nyfiken och undrar vad folk kollar på så jag kollade och försökte komma på vilken serie det kunde vara. Först trodde jag att det var Glamour eller nåt sånt men när sexscenen aldrig tog slut och istället bara blev mer avslöjande fattade jag att det var en porrfilm. I soffan sådär till middagen. Lite lustigt tyckte jag iaf och jag och mami kunde inte sluta garva, han kunde väl iaf dragit för gardinerna?

Aja, nu kurrar magen så nu blir det middag framför TVn (utan porr) och sen ska jag lära mig lite om jobbet till imorn.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0