Städning

Åh fasiken vad jobbigt det är att städa, kanske därför det händer så sällan? Aja, nu är jag igång iaf. Springer runt här i shorts, t-shirt och knästrumpor och ser ut som jag skulle träna men icke, bara städning.. Jag har även lyckats få av mina lakan och slängt in dem i maskinen plus att jag dummsugit hela min säng så nu kommer jag ha världens renast säng dessutom. Jag brukar iaf inte dammsuga sängen men ska man det så tar jag tillbaka att det är världens renaste säng och rättar mig till, en ren säng och ber om ursäkt till de som sovit i den haha..

Nu börjar det iaf se riktigt fint ut här. Nu ska jag hålla efter ordentligt och sluta slänga kläder på golvet och slarva med städningen. Det är väl så man säger varje gång? Men den här gången menar jag det! Det är för jobbigt att göra storstädning varje gång.. Jag kräver nog tillbaka den där massagen snabbare än jag trodde.



Back to the städning.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Att bro på städa, så tvättade jag fönstren här om dagen. Det blev värre än det var innan, man ser typ inte ut :S

2009-10-23 @ 12:22:01
Postat av: valentina

hahaha det är väl du och jag som ska lyckas med sånt.. ;)

2009-10-23 @ 19:18:51
URL: http://vallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0