Saturday night

Vi firade Ale igår och det var rätt galet måste jag säga, precis som alltid när vi är med de grabbarna. Vi började hos Ale vid 18.00, alla drack och hade det trevligt och sen drog vi vidare till Karim och fortsatte allt där. Nångång fick jag tuggummi i håret också, minns inte hur, när eller varför och tänker inte spekulera kring det heller men Franco fick leka frisör och räddade mig iaf haha. Kom hem vid 07.10 imorse och ligger nu i soffan och tar det lugnt. Det är massa bra på TV idag också så jag tror jag stannar i soffan med mitt champagne & fläder te, känns rätt bra med tanke på att jag bara fick 4 timmars sömn..

Hoppas ni hade det kul igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0