It aint easy

Konversation från i lördags med alla killar.

Killen: ja, men tjejer är så krävande..
Jag: jaha..?
Killen: ja, men de vill alltid få en att lova massa saker som man inte kan hålla..
Jag: okej, som vadå?
Killen: ja, men typ såhär "lova att inte göra det igen"

Jag trodde jag skulle dö av garv då jag genast förstod att han menade att hans tjej (numera ex) menade att han skulle lova att han inte skulle vara otrogen igen. Haha, ja stackars killar, det kan inte vara lätt..

Nu ska jag strax få med mig mami och köpa nåt gott till middag. Annars händer det inte så mycket här. Jag lunchade med Malin och Linn och pratade massa skit och sen blev det en timma på gymmet. Bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0