Café Opera DJ challenge

Nu har jag vaknat ordentlig och tagit mig igenom ett jobbigt träningspass så jag tänkte berätta lite om igår. Det var DJ challenge på Café Opera och 5 olika DJs tävlade. De fick 10 minuter på sig att fixa bästa stämningen och mixarna. Vi var där för att stödja DJ Samvice och utan att vara partisk så måste jag säga att han var verkligen bäst! Så jävla grym! Tävlingen avgjordes med en decibelmätare och jag lovar att vi skrek lungorna av oss och självklart vann han!


Malin, Angelie och jag


Malin och ange


PUSS


DJ Samvice





Samir


Malin och jag


Och det här är självklart anledningen till att jag var indränkt i champagne!

Det var en grym söndag!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0