-

Jag känner inte att jag kan skapa rättvisa här. Rättvisa för mina äventyr, min vardag, mina bilder och mina tankar. Jag vet att uppdateringen sinar men ni ska veta hur mycket jag har i mitt huvud, som jag bara väntar på att få ned, att ni ska se. Jag vet inte hur det ska gå till för det platsar inte här. Och jag vet även att ni är fler som hittat tillbaka nu när jag satt igång lite mer. Men ärligt? Jag skriver mest när jag tränat och de som känner mig vet att det är så mycket mer men av någon anledning är det just då jag har lusten att skriva. Eller när jag kommer hem lite lycklig en lördagkväll/natt/morgon, men då undviker jag det oftast, för er skull. Nej hörrni, vi får reda ut det här så får vi se hur det blir.

Nu ska jag sova, god natt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0