Loco with tears in my eyes and blood in my nose

Jag trodde det skulle bli en lugn hemmakväll igår men när mami skulle ut kände jag bara att jag inte ville vara ensam. Det slutade med att jag, Nina och Angelie anslöt oss till dem. Vi satt på en bar och hade det trevligt och när de stängde drog vi vidare till coco. Kvällen var galen och efter att ha suttit med huvudet över toan och fått några ångestattacker kunde jag till slut somna. Sängen ville dock inte sluta snurra och min andningsbana kändes blockerad samtidigt som jag undrade vad blodet i näsan berodde på. Inte okej och idag känns allt skit. Utgång ikväll. Who am I?

Kommentarer
Postat av: Sabina

Denna helg förde med sig mkt stört, bland annat hamnade jag på Curres som förövrigt har inträde på 30 spänn... :O

2009-11-11 @ 19:28:13
Postat av: valentina

Hahaha vaa?!? sjukt ju!

2009-11-11 @ 23:07:43
URL: http://vallies.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja, att Curres kan ta inträde är ju bara, jag vet inte.. fel!

2009-11-17 @ 16:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0