Eros Ramazzotti

Igår var jag och Mami i globen och såg Eros Ramazzotti. Det var helt underbart och vi båda var helt lyriska, antagligen mest jag då det länge varit en dröm för mig att få se honom live. Jag har älskat honom sen jag var liten så mina förväntningar igår var skyhöga och trots det lyckades han överträffa mina förväntningar. Han var t.o.m bättre live och jag blev nästan tårögd. Hans musik är obeskrivlig och väcker så mycket känslor hos mig.



Nu ska jag sova, längesen jag var hemma en fredag och fick sova själv i min säng utan massa yrande personer haha.. Skämt å sido, eller? Imorn blir det utgång och även på söndag, nu laddar vi. Look fabulous.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0