Crazy weekend

Träning, en elak doktor och en crazy helg är vad som hänt sen sist, i det stora.
Jag hade längtat efter helgen sen vi var på cafét för en vecka sen så jag var galet taggad i fredags men var desvärre nästan ensam om det. Det blev Idol hos Linn med flickorna och sen fick jag med mig Nina till Cocodrilo. Efter det följde vi med på efterfest och sen hade vi efterfest hos mig. Material saknas. Jag och Nina gjorde ett starkt försök till att få lite sömn efter några timmar av galenskap och massa snack om politik och historia men det var totalt förgäves. Vid 10.00 hade alla åkt hem så då stupade jag i säng. Efter alldeles för få timmars sömn fick jag inte sova mer tyckte alla mina kontakter i telefonen så det var bara upp och fixa listor till kvällens upptåg. Det hela slutade på Collage men jag var för trött.


Linn & Anna


Jag och Nina


Linn & Vicky


Anna, jag & Angelie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0