04.07

Jag kom precis hem efter ännu en partykväll. Mycket sådant senaste tiden and I like it, tiden går fort när man har roligt! Vi började hos Frida med lite mysigt mingel som avslutades med ett tårfyllt hejdå. Efter det bar det av till tuben och efter något som kändes som ett maratonlopp i 11cm klackar var vi alla ganska besvärade men vi bestämde oss tillslut för att gå till Magenta. Väl där gick det väldigt smidigt för mig och Anna men sedan blev det lite strul men det löstes lätt med hjälp min väldigt snälla bartender och hans kompisar :) Kvällen blev perfekt! Vi dansade massor och drack drinkar som vi knappt betalade för, fick massa uppmärksamhet från olika håll och hade galet kul! Jag stannade upp ett ögonblick, andades in och kände att just här och nu är jag verkligen lycklig och det ögonblicket kommer jag aldrig glömma. Guld värt, precis som mina vänner.

Oh, mina fötter värker och värre kommer det bli imorn.. kanske även huvudet efter den där sista drinken jag fick, vi kan kalla den för svartsjuka för det var det den resulterade i, men god var den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0