workey

Jag har jobbat drygt 11 timmar idag så nu är jag galet trött i fötterna men på strålande humör för alla där är så trevliga och så. Idag var tredje gången jag provjobbade där och på tisdag ska vi prata lön och sådär om jag ska fortsätta, det blir nog bra :-) Jag måste ändå erkänna att det är lite jobbigt att jobba med mat eftersom vi får äta vad vi vill. Jag har förälskat mig i deras tiramichock, hur gott som helst men inte bra för min mage haha. Vi får hoppas att de har rätt att man tröttnar efter ett tag.



Ikväll verkar det inte bli något party för alla är otaggade men vi får se, om det dyker upp något kul om någon timma har jag nog laddat om och är på, det rycker lite i partynerverna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0