Grattis Sabina bini doo!

Jag har varit och firat Sabinas student hela dagen och kom precis hem. Det var hur mysigt som helst och hon var så söt. Vi började på utspringet vid 13.00 och var där i cirka en timma. Sedan bar det av till Tyresö för mottagning med hela släkten och några till. Åh, nu på sommaren längtar jag tillbaka lite till Tyresö faktiskt, det var så mysigt med gården och att träffa folk man kände så fort man gick utanför dörren. Det var jättekul att träffa alla Sabinas släktingar igen också, vi har ju känt varandra sen vi var 9 år så jag känner de flesta men nu var det ett tag sen vi sågs sist. Hann även träffa Franco ett litet tag och vi pratade om att göra något ikväll men precis som vissa andra har han ju ingen telefon just nu. Han tyckte istället att jag skulle komma och plinga på när jag var klar hos Sabina, haha nostalgi.. :-)



Lycklig student


Sötaste paret


Sabina och Lena :-)



Flaket!


Sabina och jag


syskon




Nej det var mycket planer för kvällen och jag blev medbjuden på diverse saker men jag är rätt trött så tror inte jag orkar mig ut och imorn ska jag till ett nytt jobb och sedan på Jespers mottagning.


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack för hjälpen på mottagningen.

2009-06-13 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0