STUDENTEN!

I torsdags var en av de bästa dagarna i mitt liv och verkligen ett minne jag kommer ha kvar för evigt. Nämligen vår underbara student! Vi började med champagnefrukost 09.00 i en park vid skolan. Det var svinkallt men vi hade det trevligt ändå och skrev i varandras mössor och åt och drack. Fotografering, lunch, samling i klassen och rektorns tal i aulan hann vi också med innan utspringet 14.00. Vi var helt uppspelta och det kändes nästan som vi flög ner för trappan och ut samtidigt som vi skrek och hoppade av glädje, underbara känsla! Efter utspringet letade vi upp våra nära och kära och sen var det dags för flak. Det var galet och även där var vi helt lyriska. Efter flaket var det mottagning hemma och senare på kvällen hade vi slutskiva på söder. Jag stupade i säng vid 04.00 efter att ha hållt igång i 23 underbara timmar.



Champagnefrukosten, Eva, Angelie, Malin och jag




alla vi ♥


lunchen, Malin & Angelie


Jag och Linn



Utspringet


Ren lycka!


vi 3


Flaket!


På mottagningen med min nyaste lilla syssling Axel


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina kort på alla.

2009-06-09 @ 01:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0