Midsommarfirandet

God morgon! Vi hade så roligt igår! Speciellt jag hehe.. Vi började som sagt hemma hos Jenny och Kenta vid 16.00 där vi drack galet god rosé och kollade på matchen Italien-Sverige U21. Vi var sex personer och alla utom jag och mami hejade på Sverige. Innan matchen började tippade vi på hur vi trodde matchen skulle sluta och alla la 20 kronor. En stund in i matchen gjorde Italien mål och det stod då 1-0 till dem och det var det mami hade tippat på så hon var nöjd. Matchen flöt på och det blev flera gula kort till Sverige men sen helt plötsligt, från ingenstans, fick en italiensk spelare rött kort. Italien fick alltså spela med en man mindre och Sverigefansen var rätt nöjda men jag satt och hoppades. Trots att de var en man mindre på plan fick de in ett till mål och mot slutet fick även Sverige in ett. Och vad betyder det? Jo, att jag vann 100 kronor för det var precis det resultatet jag hade tippat på hihi ;-) Så roligt!

På kvällen åkte vi till gamla stan och åt middag, sedan gick vi till skeppsbron och kollade bilar och sen gick vi och tog en drink. Det lektes matchmaking också mellan mig och en kille, vi får se vem som kommer ihåg det och vår date i veckan haha.








Hoppas ni hade lika kul som jag, traditionsenligt eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0