Två veckor kvar

Halva dagen spenderades med Malin i stan. Det blev lunch i kungsan och en liten promenad över till söder. Senare hade jag och mami lite ärenden att göra och så blev det lite shopping. Jag hittade ett par jättefina sandaler på Rizzo och en klänning på H&M som jag suktat efter länge, men såklart var det strl. 34 och det blev lite för tajt så den måste jag lämna tillbaka..

Vi har även hunnit med en tripp till Skavska flygplats för att hämta Mikaela och Maria som varit i Rimini i drygt 2 veckor. På flygplatsen träffade vi även Louisa som kom hem med barnen. Aina var glad och gav mig en stor kram och lilla Marcello hade blivit jättestor och ännu mer lik Eros.





Stockholm är otroligt vackert under sommaren i det fina vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0