Just do it

Jag satte på mig gymkläderna och gick till gymmet men när jag kom dit var det, precis som allt annat, såklart stängt så det var bara att knata tillbaka hem igen. Istället har jag nu duschat och tvättat håret och ska göra mig iordning för vid 17.30 får vi middagsgäster. Det bestämdes nån gång igår mellan glasen med vin och all mat så det blir mamis berömda italienska köttfärssås med spaghetti och lite annat, mums!

Just det, igår när vi gick av tunnelbanan i Gamla Stan så spelade han som alltid brukade spela på Rådmansgatan när jag gick till skolan. Jag blev så glad av att se honom så jag lämnade lite pengar och det kändes så bra, han är ju så duktig! Och förra veckan gav jag lite mat till en hemlös, det känns otroligt bra att göra sånt och jag ska absolut göra det oftare. Tänk på det ni med.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0