Forza Italia

Jävla helvete! Det är match, just precis i detta nu och mitt älskade Italien spelar mot USA. Tror ni jag kan se matchen?!?! NEJ!! Så jag får kolla på internet på fotbollskanalen.se för ingen jävla... vänta, det plingade! YES!!!! ITALIEN GJORDE PRECIS MÅL!!! JAAAAAAAAA!!! Tack Gud!! ..aa, men just det, iaf, ingen av de hundra jävla kanalerna vi har sänder matchen, och då har vi till och med italienska Rai uno, men nu är det så att de sänder matchen, såklart, men inte nationellt så vi som sitter fast här i Sverige kan inte se något alls på den kanalen till matcehn är över, fyfan! Jag sitter som på nålar, men nu står det iaf 1-1, åh, jag hoppas så att Italia vinner!!


Såhär ser det ut just nu.
Varför sänder de inte matceh normalt för?? Är det jag som är lost eller?
Sänd matchen för fan!!!

_______________________________________________________________________
UPDATE:
Matchen sänds ju i SVT1, fan, varför ska de alltid snurra till TV- tablåerna för?!
Jag ska personligen skicka ett klagobrev, men det får vänta för nu ska jag se matchen, på riktigt på stora TVn! LOVE!
Ciaoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0