Finns något tråkigare än att vänta?

Jag har hunnit med en del redan, jag åkte in till söder och hämtade en dator jag ska ha på det nya jobbet och lite viktiga papper. Nu kom jag precis hem och ringde för att höra när min Thomas Sabo ring kommer. De sa upp till 14 dagar och idag är det dag 13 men när jag ringde sa hon arbetsdagar, vilket betyder att det bara är dag 9 idag då och jag måste nog vänta till nästa vecka.. jag som hatar att vänta!

Lite senare ska jag kanske in till stan för en fika men Malin svarar inte, det är inte ok att inte svara sa vi ju! Bäst för henne att det är för att hon duschar..

Solen skiner ju idag också, vågar vi hoppas på att sommaren äntligen är här?
Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0