Film och bikiniprobs

Vi har kollat på Bröllopsduellen och ätit en massa, det bästa var att vi fick tag på enorma jordgubbar, och då menar jag enorma, typ som små äpplen, och de var svenska så de smakade dessutom delicious, mmmmm..!



Nu har jag sprungit omkring och provat alla mina bikinis och till min förtvivlan kan jag typ bara ha 3 av dem så jag ska ut på jakt efter någon ny älskling. Det är verkligen jobbigt med bikinis, varje år har någon antingen förstörts från sommaren innan eller så har man växt ur den, inte så kul. Och jag som har hållt igång träningen flitigt sen början av året har inte besökt gymmet på en dryg månad nu, inte så smart där Valentina.. Nu blir det ändring för om en månad åker vi och träningen ska ju inte ha varit i onödan, lite mer fit for beach 09! Tyvärr går jag alltid upp i vikt när jag tränar intensivt, speciellt rumpan. Kanske ett lxproblem haha men jag kan typ inte ha några av mina jeans längre så lite jobbigt blir det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0