En dag i Tyresö

Idag har vi varit i Tyresö och firat Sabina och Lena som fyller år i veckan. Det var lika mysigt som vanligt men det är verkligen konstigt, för det känns inte som att vi faktiskt bott i huset mitt emot i 16 år, det känns verkligen bara som att vi är där på besök precis som vanligt, lite skumt..

Vi hann med lite shopping också. Jag fick med mig en kjol och hittade en jättesöt klänning. Allt i svart så det var kanske lite tråkigt eftersom det är färgen som redan dominerar min garderob men äh, svart är aldrig fel!




Kommentarer
Postat av: Lena

Du ska veta att det har blivit ganska tyst, och lite tråkigt i Trivsamma Tyresö sedan Pippin har flyttat :)

2009-06-29 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0