Vi har haft en helkväll som började med middag i soffan framför film. Sedan fortsatte vi med chirre och dirre och massa annat gott. Anna, Vicky och Angelie joinade också, alltid lika mysigt. 

Imorn ska Lena komma hit och hjälpa mig packa lite, det är vår tradition och jag har inte glömt något de gånger hon hjälpt mig så det är bästa sättet. Vi har en packlista också haha så det kanske inte bara handlar om att glömma saker men det blir mycket roligare när hon är med. Åh, tänk att vi åker på tisdag, det är bara 2 dagar kvar tills vi är i Rimini, det här är det jag längtar efter hela året varje år. Jag pratar nog väldigt mycket om det också, men jag har faktiskt mina rötter där och det är platsen där jag har upplevt många av mina lyckligaste stunder så det blir lätt så :-)


Malin och Angelie, Rimini 2007

Jag hatar att säga hejdå innan man ska vara ifrån varandra ett tag men idag var nog det värsta att inse att Malin inte kommer följa med mig och Angelie ner i år, det är ju vår grej ♥


Kommentarer
Postat av: Laila

Såkul :) vad händer idag då? =) vila bara? =)

2009-07-05 @ 12:33:31
URL: http://b
Postat av: Laila

Såkul :) vad händer idag då? =) vila bara? =) Tack så mkt vad söt du är :D

2009-07-05 @ 12:33:42
URL: http://blog.lailaaziz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0