Back in Sweden

Ciao babes, nu är vi hemma. Eller ja, i Sverige.. känns helt fel om jag ska vara ärlig. Vi har verkligen haft det helt underbart och ja, vi längtar redan tillbaka! Vi bodde ju i en lägenhet men vi lackade på den till slut och tog in på hotell de sist dagarna, lovely! Det känns helt sjukt att vi imorse satt och åt frukost på hotellets veranda i 31 graders hetta och nu sitter jag här i mitt rum och fryser. Men aja, jag har massa kul att berätta men nu är jag hungrig så jag skriver nog imorn istället, tror nämligen inte jag orkar senare, har bara sovit 2 timmar och är fortfarande lite sjuk också men imorn kommer en massa bilder och så.

Hoppas ni haft det bra här hemma när vi varit borta!
BACIO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0