Tyresö it was

Tyresö stod på menyn igår. Det började med att jag, Sandra och två kompisar till henne åkte och mötte upp Angelie och sedan begav vi oss till festen. Jag i mina porrstövlar och resten i skönskor, ingen bra kombo. Stämningen var på topp och det kändes lite som en klassfest men eftersom det var så längesen jag träffade alla blev det mer som en reunion. Det blev mycket dans och jag hade riktigt kul. Älskar kontrasterna så mycket ibland. Mitt i allt fick min mobil smaka på öl också trots att den lågt tryggt i min BH, fråga mig inte hur det hände för det är ett mysterium och jag är oskyldig. Mobilen tyckte iaf inte om öl lika mycket som killarna så den tog time-out men är nu tillbaka, vilket jag tackar för.
Hög mysfaktor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0