What to do?

Jag är lost, helt lost. Jag insåg precis att jag inte har en aning om vad jag vill göra med mitt liv. Hur ska jag kunna veta det när jag är 19 år? Mitt största mål just nu är att jag ska lära mig italienska ordentligt, men där kommer inga pengar. Och ja, jag kanske åker ner och jobbar säsong nästa år, men sen då? Nej, jag vet att man inte kan förutspå framtiden men just nu behöver jag ett mål, lite inspiration så jag kan sluta upp med min leva-för-dagen filisofi..

Nu ska jag sova. En morgon mycket snart vaknar jag upp och vet vad jag vill göra, vart jag vill och hur jag ska ta mig dit. Jag kanske meddelar det här då, eller inte.
God natt

Kommentarer
Postat av: Lena

Guide, antingen här hemma eller också i Italien.

2009-08-05 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0