Rimini i bilder del 4

Jag sitter och kollar runt på massa folk på facebook och så hamnade jag på en ganska känd tjejs sida och började kolla hennes bilder. Det var inte meningen för jag skulle egentligen kolla en annan brud men så går man in på en annan bild som leder till en annan och ja, ni vet hur det är, har man inget att göra så. Nu har jag precis kollat massa Thailand bilder och fick abstinens till Italien så ja, nu kommer de allra härligaste men tyvärr sista av Rimini bilderna.


Stek


Paradiset
















Blow up


All the girls



Hetingar, ses snart!


Cheers


Har jag sagt att jag hatar att cykla?



Angie, Chiara och jag


Daniele, vår favvo


Sista kvällen, 06.30

Nu blir det te och TV

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Gud vilka mysiga bilder. Vill också åka utomlands!

2009-08-04 @ 12:02:14
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0