Rimini bilder del 3


Idag har vi haft fint väder här i Stockholm så sen jag kom hem från gymmet har jag legat på balkongen och läst. När vi var i Italien läste jag Vänninan av Denise Rudberg och jag håller nu på med Storlek 37 som är fortsättningen. Nu har jag tagit paus och målat naglarna och kollat Fashion television, åh, ge mig en extraordinär otrolig kreativitet och stil, snälla?! Blir alltid så inspirerad när jag kollar på sånt.

More Rimini pictures!

Amore


Jag på strandpromenad




Angelie, Roberto "Bitchy Spears" och jag på Life


Angies hottie





Mami och jag älskar Kitty haha


Ready


A&V


Steker på


Vi hade kul med långa sugrör


Vi och de norska tjejerna :-)

Nu ska jag läsa de sista 50 sidorna.
Lägger upp de sista bilderna imorn, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0