Rimini 18/8 - 25/8!

Buon gioooornooo! Det är en väldigt bra morgon eller förmiddag kanske.. Trots att regnet öser ner här utanför mitt fönster, mina naglar inte blir som jag vill och lite annat så är jag ovanligt pigg och glad och det är väl kanske inte så konstigt. Vi väntas ju få väldigt fint väder i Rimini och jag ska bli brun som en pepparkaka! Ja, så nu åker vi alltså till flygplatsen om en timma så jag ska bara klä på mig och fixa det sista. Det här kommer bli så underbart!

Puss på er alla, ta hand om varandra och gör inget jag inte skulle göra ;-)


Rimini 2007

Vi hörs när vi kommer hem igen!
Ciaooo

Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas ni haft det kul. Vi syns om några veckor (när din bränna duschats bort):)

2009-08-25 @ 21:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0