Non è più facile

I'm going bananas! Jag springer upp och ner i trappan, och nej det är inte för att jag vill träna utan för att vårt postfack ligger en trappa ner och jag väntar på att mina foton ska komma. Grejen är att jag inte riktigt vet när posten kommer, jag tror att lokaltidningen kommer runt 12.00 och riktiga posten vid 16.00, eller så är det bara jag som snurrat till det. Fotona har iaf inte kommit så nu sitter jag vid datorn och försöker fördriva tiden. Jag kollar jobb och olika språkutbildningar. Jag vill förstås läsa italienska men har ingen riktig koll på något känner jag. Hur länge vill jag plugga? Vilken nivå ligger jag på? Vad är ett bra pris? Och allt sånt där, men äh, det ordnar sig. Jag är inte dummare än någon annan och speciellt inte vad gäller italienskan. Jag ska lära mig! Jag har ju t.o.m ett jobb i Rimini som väntar på mig, det enda jag behöver göra är just att lära mig italienska bättre. Come on!


Hahaha hittade precis den här bilden från 2007, it's a sign.
Jag och Malin pluggade till ett av våra första italienskaprov och åt ravioli..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0