Fredag

Det blev dåligt med uppdatering igår men ni missade inte så mycket heller. Vid 14.00 mötte jag som sagt Malin för att gå på promenad i det underbara vädret. Hon hade tagit med sig Dennis också som höll takten uppe och bara var allmänt sötig. Vi var ute i några timmar och sen blev det hem för att äta och sova tidigt med sprängande huvudvärk.



Dennis och jag krävde paus


sen ville sötungen bada och Malin fick kämpa hårt för att få upp honom haha



Hittills idag har jag suttit och kollat om det finns några roliga jobb men nu tänker jag lägga mig på balkongen i solen och läsa, mysfaktor.


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken tur för Valli att även Dennis ville vila...hahahaha

2009-08-09 @ 21:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0