Fotopyssel

Vet ni vad jag gjorde igår innan jag däckade av huvudvärk? Jag var inne på extrafilm.se och beställde en massa bilder till mitt fotoalbum. Det var cirka två år sedan jag började göra mina egna fotoalbum och jag tycker det är jättekul att klippa, klistra och skriva så nu är ytterligare 390 bilder påväg hem till mig så jag har massa pyssel att se fram emot! Och Lena och alla andra har massa kul att bläddra i nästa gång ni kommer hit :-)


Såhär ser mina album ut














Gah, nu svimmar jag snart av hunger, är inte så duktig på att äta såhär på sommaren så jag har bara fått i mig lite majs men snart kommer Malin så nu ska jag börja med maten. Vi har nämligen en deal, hon köper choklad och jag börjar med maten, sounds good to me!


Kommentarer
Postat av: Lena

Dina fotoalbum är jätte fina. Snabba dig nu att bli färdig.

2009-08-08 @ 19:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0