En reunion är ändå ganska mysigt

Jag vaknade för någon timma sen och kände mig helt konstig i huvudet, skakis och ont i halsen och sådär, inte så kul. Nu har jag ätit lite och hoppas på att det blir bättre, jag har inte tid att bli sjuk nu.. Idag är sista dagen som alla är hemma för imorn åker ett gäng iväg till Spanien och sen åker ju vi till Italien, så är det alltid, när några kommer hem åker några andra iväg, typiskt oss.. Vi får se till att åka iväg alla tillsammans fast det skulle väl bli svårt att pricka in ett datum som alla kan då och så tycker jag ändå att det är ganska härligt att gå och längta tills man ses och sen ha en mysig reunion med skvaller och mys.


Här är bilderna från vår senaste reunion, på Linns födelsedag

Jag var en aning brunare än Malin hihi




Camilla serverar bål





Camilla


Linn, tha birthdaykid


Malin och Anna


Nina och jag


Kommentarer
Postat av: Cassandra

Svar: Åh vad härligt :) det har du i för sig rätt i, och jag har hört att värmen ska hålla i sig läänge, så vi hoppas stenhårt på det :D

2009-08-06 @ 10:15:29
URL: http://unikacassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0